Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania:
- dzienniki zajęć przedszkolnych,
- rejestr uchwała Rady Pedagogicznej,
- rejestr zarządzeń dyrektora przedszkola,
- spis inwentaryzacyjny,
- planowanie, sprawozdawczość,
- rejestr inwestycji i remontów w szkole (książka obiektu budowlanego),
- ewidencja pieczęci i pieczątek,
- ewidencja delegacji służbowych,
- księga protokołów zebrań Rady Pedagogicznej,
- protokoły zebrań Rady Rodziców,
- rejestr dzieci 6 letnich podlegających naborowi
- rejestr skarg i wniosków
- ewidencja zatrudnionych pracowników
- ewidencja czasu pracy
- ewidencja wypadków dzieci
- ewidencja wypadków pracowniczych
- rejestry z zakresu ochrony danych osobowych
- rejestry osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych
- archiwum przedszkolne (wykaz teczek zarchiwizowanych)
- karty przydziału odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej
W archiwum zakładowym przedszkole archiwizuje zgodnie z instrukcją kancelaryjną następujące dokumenty:
- kadry
- płace
- dokumenty finansowo-księgowe
- dokumenty z przebiegu procesu wychowawczo-dydaktycznego
Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:
Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. z 2016r. poz. 922, z 2018, poz. 138, 723 z późniejszymi zmianami)
Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie szkoły osobom upoważnionym na ich wniosek.
Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki.
Dziennik zmian strony
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 10-03-2021 - Edycja treści
- 13-05-2015 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 658